• Placeholder
  • Waluta

Płatności i Wysyłki

Płatności i wysyłki w sklepie DMTrade
Metody płatności

1. Preferowana jest wpłata na konto bankowe przelewem w tytule wpłaty podajemy nr zamówienia lub imię i nazwisko lub adres wysyłki - tak żeby była możliwa identyfikacja zamówienia.

PLN

PL 94 1140 1850 0000 4245 8900 1001

 
EUR

PL 67 1140 1850 0000 4245 8900 1002

 
USD

PL 40 1140 1850 0000 4245 8900 1003

 
GBP

PL 13 1140 1850 0000 4245 8900 1004

 
CZK

PL 56 1140 1850 0000 4245 8900 1006



BIC/SWIFT BREXPLPWZIE

Beneficiary:

DMTrade Mikolaj Tomaszewski
Wisniowa 36, 64-000 Koscian, Poland

Bank Name:

mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ,
Bank Address: Skrytka pocztowa 2108, 90-959 Łodz 2, Poland

SORT CODE 11402004

2. Płatne przy odbiorze gotówką ( tylko na terenie kraju )- Pobranie Pocztowe lub kurier DPD

3. Płatności za pomocą serwisów PayU - Płatnosci.pl, PayPal, DotPay

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU i systemu PayPal.

4. Zakup na raty poprzez centra finansowe Santander (dawny Żagiel), raty PayU.

Sposoby dostawy:

Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem  Poczty Polskiej lub firm kurierskich DPD serwis krajowy lub Poczta Polska, GLS, DPD serwis zagraniczny  - wybieramy tą opcje przy złożeniu zamówienia. Koszt Dostawy jest obliczany automatycznie w sklepie  i jest uzależniony od wagi i wartości zamówionych towarów.

Czas dostawy wynosi od 1-3 dni roboczych  (przesyłki na terenie Polski). Realizujemy także przesyłki poza teren polski poprzez firmy kurierskie, czas dostawy dla przesyłek zagranicznych wynosi od 2 -10 dni roboczych - dla wysyłek zagranicznych obowiązuje przedpłata na konto bankowe lub zapłata kartą poprzez serwis Dotpay lub PayPal lub Platnosci.pl

Dostawa w 24H: Zamówienia złożone do godziny 13.00 w 95% wysyłamy tego samego dnia roboczego - paczka jets u was na następny dzień robioczy.

Darmowa Dostawa: Na terenie polski zamówienia powyżej 200zł na każde 30kg wysyłane są przesyłkami kurierskimi. Koszt wysyłki i logistyki 15zł wliczony jest w cenę towaru - Uwaga nie zwracany w przypadku zwrotów. Możliwe są niewielkie dopłaty w przypadku wyboru płatności za pobraniem +5zł lub 1-3% gdy korzystacie z serwisów PayPal, PayU, Dotpay. 

Instrukcja odbioru przesyłki

A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrac przesyłkę:

  1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, zamoczone, itp.
  • Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp.
  1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatnośc „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę.

  2. Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.

  3. Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie uszkodzone.

B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:

  1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.

  2. Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechac ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.

  3. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę – w celu zgłoszenia interwencji. Proszę przygotowac numeru dostarczanej przesyłki. Po sporządzeniu interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.

  4. Protokół szkody – pamiętaj, aby:

  • wypełnic wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,

  • sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,

  • zachowac oryginał protokołu dla siebie.

  1. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.

 

Ostatnio oglądane